zaterdag 9 januari 2010

ORS en slappe thee

Het liefst schrijf ik over leuke gebeurtenissen, grappige converstaties, eten of leuke andere dingetjes. Maar soms zijn er geen leuke andere dingetjes, omdat je zielig in je bed ligt te zweten van de koorts. Ik weet nu in elk geval hoe het voelt als je geen malaria hebt, maar wel denkt dat je het misschien hebt, omdat je met heel veel kleren aan in bed ligt onder twee dekens zonder airco terwijl het buiten 30 graden is en het nog voelt alsof je in je korte broek in de gracht springt in Nederland op dit moment. Al zal dat laatste niet lukken nu er ijs is. Ik baal zo!! Ik wil ook schaatsen. BOE BOE.

Ben inmiddels wat opgekrabbeld al weer dankzij de magische pillen van de VN dokter. Dezelfde goede man gaf mij het advies vooral veel koffie te drinken terwijl ik om de 20 minuten dubbel sloeg van de buikkrampen. Dubieuze arts dus. Volgens mij is het recept toch echt slappe thee, water met smerige ORS en een beschuitje. Ook zijn pillen tegen spasmen heb ik maar even overgeslagen, net als de valium die hij me de vorige keer voor niks heeft gegeven. Een pilletje meer of minder doet hij niet moeilijk over.