maandag 7 december 2009

Meisjesachtige overpeinzingen in Afrika

•Ik heb geen sjans hier. Ze willen wel trouwen enzo, maar ik word niet nageroepen of gefloten of getsssst. Dat trouwen zou puur een verstandshuwelijk zijn. Verstandshuwelijk voor hun dan, ik zou er niet veel mee opschieten. Gebrek aan sjans en flirts schijnt door mijn billen te komen. Latina meisje dat ik laatst sprak had namelijk wel veel aanspraak op straat zei ze. Te kleine billen haha. Dan maar geen sjans.

•Zou ik ooit nog normaal haar krijgen? Haar dat niet geel is, langzaam zelf dreadlocks vormt en niet meer lijkt te groeien, maar gewoon afbreekt van de zon en het chloor?

•Wat zijn die zwarte babies hier lief!! Volgens mij loop ik tegen de 30…

•Jammer dat ik niks van auto’s weet. Dat koopt nogal onhandig. Is het m’n eer te na en moet ik me hierin gaan verdiepen? Hoezo weet mijn moeder wel alles van motoren, versnellingsbakken en dat soort zaken? Ik heb die jaren 60 echt gemist.

•Ik moet nodig een update en spoedcursus krijgen over de politieke situatie in alle Afrikaanse landen. Tijdens borrels en etentjes hier valt het me op dat ik er allemaal weinig van weet. Vrij genant allemaal, want dat praat niet lekker mee. Moet ik een abonnement op the Economist nemen? Maar ik lees eigenlijk liever andere dingen… Hoe en wanneer hebben die andere mensen dit allemaal opgepikt? Heb ik dan –zoals Marleen altijd ons kennisgebrek verklaart op het gebied van literatuur, klassiekers op filmgebied, ontstaan van de Europese Raad, politieke situatie in noord India etc etc - toch de jaren tussen mijn 20e n 30e volledig besteed aan het analyseren van mannen, het leven en relaties?