zaterdag 5 december 2009

foto's


Mijn kantoor. Als je de VN compound op wilt rijden wordt er eerst met een spiegel onder je auto gekeken en word je achterklep open gedaan om te kijken of je geen bommen hebt meegenomen. Maar het enige wat mensen meenemen is een lunch trommeltje met een stukje geit erin of in mijn geval een trommeltje met pasta of mango. Mango en avocado seizoen is begonnen, hoera!



Dankzij mijn lieve gulle ouders een paar dagen niet van elkaars zijde geweken. Bijna niet in elk geval :-)



Als je je eigen foto of kaart niet ziet, dan hang je in mijn slaapkamer! De foto van Oma en pappa oogst groot succes bij mijn collega's. Ze zeggen hier vaak dat hun grootouders 112 of zelfs 127 zijn, maar dat ligt volgens mij aan een creatieve manier van afrikaans tellen. Maar Oma, ze vinden je er allemaal oud maar kwiek uitzien!
















Dit is Peter, mijn lievelings taxi chauffeur. Hij heeft een heel schattig koekblik autootje, waarbij je als je er in zit ongeveer met je hoofd op hoogte van de wielen van de 4wheel drives om je heen zit. Maar hij rijdt wel voorzichtig, is altijd op tijd en heeft altijd wisselgeld. En hij is de enige met wie ik niet onderhandelen hoef, omdat hij altijd een goede prijs zegt en een beetje verlegen is.



Hier de rest van de foto's aan de muur vanwaar jullie me allemaal gezellig toelachen.




Andere kant van mijn slaapkamer, tevens huiskamer, tevens huis. Ik deel wel een keuken en huiskamer nog met anderen. Vandaag heb ik wat kleine dingetjes gekocht om het wat gezelliger te maken. Wat nog best lastig is als je niet van hysterische kleurencombinaties en patronen houdt voor een vloerkleed, bank of dekbedhoes.



Zo'n auto word ik in rondgereden als het voor werk is. Ik zou er zelf ook wel eentje willen, maar dat gaat helaas niet helemaal lukken financieel....maar de enige keer in mijn leven dat ik zo'n grote PC hooft truck mag rijden is hier vind ik :-)