vrijdag 16 oktober 2009

vlindertuin

Vanuit een op zich zelf deprimerende hotel lobby maar opgeleukt door enige tientallen roetzwarte mannen die enthousiast schreeuwend Ghana-Brasil voetbal kijken hier een eerste berichtje! We zijn er... en tja wat zal ik er van zeggen. Ik voel me screamingly white tussen alle mensen hier, het is warm alsof je in de vlindertuin van de dierentuin loopt en ziet er allemaal toch heel anders uit dan gedacht. (armer, maar ook weer moderner soms, enorm veel verkeer en toeters, prachtige vrouwen met prachtige jurken en vrij chaotisch)

Ben vanochtend in een witte jeep met groot blauw Unicef embleem opgehaald van het hotel en heb bijna het hele kantoor een hand gegeven. De meeste mannen heten George dus da's makkelijk, maar verder kan ik ze nog niet zo goed uit elkaar houden. Maandag half 8 beginnen, maar morgen gaan we eerst op huizenjacht. Hopelijk vinden we snel iets, want zo'n hotel waar je geen spijker in de muur krijgt om je klamboe op te hangen is niets. Daarnaast dreigt de totale overprikkeling snel hier, dus een eigen rustig plekje lijkt me erg fijn.

Ik ben heel blij dat Taco er is. En verder hou ik me graag nog een beetje op de vlakte wat ik van dit alles vind haha. Ik weet het eigenlijk ook nog niet echt, maar het komt vast goed.

Ik heb wel een mobiel nummer: +233 (0)540958204. Op internet schijnen goedkope nummers te vinden te zijn die je hier voor kunt bellen, zodat het niet zo veel kost en jullie even een gezellig kletspraatje met mij kunnen houden!

Nog steeds 0-0 bij de wedstrijd hier. We gaan nog een biertje bestellen en meejuigen. Tot een volgend berichtje!