dinsdag 26 juli 2011

BlackStar Masterplan

Net nu ik al weer me langzaam aan het voorbereiden ben op een leven zonder constante 30 graden, maar in de regen op de fiets en zonder ‘eeeiiih small girl, you look fiiiiine-oooohh’ en andere lieflijk Ghanees commentaar op straat, bedenkt mijn fiancé op de valreep een slinkse truuk om ons voorgoed aan Ghana te binden. Hij heeft zich begeven in de wondere wereld van kvk nummers, investeringen, proto-types en importbelastingen en werkt met een tomeloze energie aan de uitvoering van het masterplan “Taco en zijn vriend en zakenpartner Sebastiaan worden miljonair’. En wel door alle yuppen en aanverwanten van Amsterdam en omstreken een hippe duurzame fiets van bamboe te verkopen. Geproduceerd in Ghana door Ibrahim de vrolijke dreadlock Ghanees en zijn werknemers die daar een goed salaris voor krijgen.

















Dit masterplan kan ik uiteraard alleen maar ondersteunen, zeker aangezien ik straks op Taco’s zak ga teren. Maar voor de fietsen in grote getalen te vinden zullen zijn, moet er wel eerst wat geld geïnvesteerd worden. En aangezien ik mijn spaargeld wil bewaren voor een bruiloftsfeest en inrichting van nieuw huis en andere kleinburgerlijke dingen moet het durfkapitaal gewonnen worden in de ASN Bank duurzaam ondernemen wedstrijd. En daarvoor, lieve lezers, heb ik jullie nodig. Voor een stem op dit goeie plan, zodat de concurrentie teleurgesteld zal afdruipen na dit massieve stemmingsoffensief. En zodat ik niet op maandagochtend gratis hoef te trouwen met een Nibbit chips ring om daarna mijn tent onder de Magere Brug op te slaan. Ga daarom please please even naar deze website en stem op dit project (NB je kan ook fan worden, maar het gaat uiteindelijk om de stemmen, dus vergeet niet te stemmen).

En koop straks natuurlijk ook zo’n mooie fiets als ze echt in productie zijn. Want fietsen in de regen is misschien niet zo, maar je zal wel nageroepen worden dan: ‘eeeiihh coole gast/chick, wat heb jij een mooie fiets-heeeey!